Kołpaki GÓRECKI 16' GIGA BLACK (komplet 4 sztuki) Tylko odbiór osobisty
Cena brutto
61,00 PLN 61.00
Poprzednio PLN Rabat: 0%
Cena netto 49,59 PLN
Jednostka miary: opak
W magazynie: Towar dostępny w ciągu 48 godzin.
Dostępność: sprawdź powyżej -> "w magazynie"
Dostawa już od: 45,00 PLN
Gwarancja zwrotu do 14 dni roboczych
Zapytaj o towar - zadzwoń 12 442 44 56
- Tylko odbiór osobisty
Instrukcja montażu kołpaków
Poniżej znajdziecie Państwo jak punkt po punkcie poprawnie zamontować kołpaki do samochodów typu: bus, van oraz samochodów ciężarowych i autobusów. Aby rozwinąć daną instrukcje wystarczy najechać myszką na odpowiednią nazwę kołpaków i kliknąć.
CAR, VAN & MINIBUS
Kołpak ozdobny na koła:
- Pasuje na większość felg stalowych.
- Daje Państwa pojazdowi szczególny wygląd – upiększając koła
- Zatrzaski z tworzywa sztucznego nie powodują zadrapań felgi
- Zaciskowy pierścień rozprężny zapewnia stale równomierny nacisk na wszystkie zatrzaski (łapki) mocujące
- Powierzchnia zewnętrzna pokryta połyskowym lakierem który zapewnia ładny wygląd i jest łatwa w utrzymaniu czystości
- Posiada wycięcia ułatwiające chłodzenie felgi
- Posiada wycięcie na wentyl
- Montaż bez pomocy narzędzi.
Montaż:
- Przed zamocowaniem kołpaka zdjąć zbędne pokrywy, oczyścić wewnątrz felgę.
- Stalowy pierścień rozprężny ustawić w pozycji wycięcia pod wentyl (fot.2 i fot.3a) i wcisnąć go do gniazd w łapkach zaciskowych.*
- Przyłożyć kołpak do felgi – tak aby miejsce na wentyl w kołpaku pokrywało się z wentylem na feldze (fot.5).
- W dolną część felgi nałożyć kołpak, podeprzeć kolanem, górne dwie łapy zaciskowe przycisnąć (uchylić) palcami od góry w dół kołpaka i jednocześnie wcisnąć kołpak do wewnątrz felgi (fot.6). Na całym obwodzie koła docisnąć kołpak do felgi (fot.7).
Demontaż:
Palce obu rąk włożyć między otwory kołpaka w górnej części koła i równomiernym pociągnięciem wyrwać kołpak. Przy wyjątkowo silnym zamocowaniu – podważyć równomiernie dwie łapy i wyrwać kołpak.
Zalecenia
Przy zakładaniu łańcuchów przeciwśniegowych zdjąć kołpaki.
*Uwaga:
Ponieważ są to kołpaki uniwersalne, przeznaczone do większości samochodów, w szczególnym przypadku kołpak może wchodzić na felgę za luźno bądź za ciasno. Wówczas należy skorygować średnicę pierścienia rozprężnego w miejscu wygięcia na wentyl poprzez rozciągnięcie pierścienia (fot.4c) gdy kołpak wchodzi za luźno, bądź ściśnięcie pierścienia (fot.4a) gdy kołpak wchodzi za ciasno.
22,5'' - TRUCK & BUS - Przód
Kołpaki do samochodów ciężarowych i autobusów 22,5” – przeznaczone do kół przednich.
Montaż:
- Przed zamontowaniem kołpaka należy zdjąć zbędne pokrywy, dokładnie oczyścić wewnętrzną część felgi.
m - Na stalowy pierścień rozprężny A nałożyć nakrętki nasuwne B na wsporniki pierścienia F (fot.1) – wypustką skierowaną w dół (fot.2).
- Zamocować nakrętki C na gwincie śruby regulacyjnej D.
- Śrubę regulacyjną usadowić na końcach pierścienia rozprężnego (fot.3), następnie całość umieścić w feldze (fot.4) tak aby wsporniki skierowane były na zewnątrz felgi (fot.5).
- Aby umożliwić dostęp do wentyla powietrznego należy przyłożyć kołpak do obręczy i delikatnie wkręcić śrubę E w nakrętkę nasuwną B i odpowiednio ustawić kołpak z pierścieniem tak aby wentyl był widoczny przez jeden z otworów (fot.6).
- Po ustawieniu odkręcić śrubę E i zdjąć kołpak.
- Dokręcić nakrętkę C na śrubie regulacyjnej kluczem nastawnym lub płaskim (rozmiar 10mm) do momentu całkowitego zablokowania pierścienia , skontrować drugą nakrętką C.
- Przyłożyć kołpak otworami do nakrętek nasuwnych znajdujących się na pierścieniu A
- Przykręcić kołpak, dokręcać śruby E (wraz z metalowymi podkładkami) po przeciwległych stronach przy pomocy śrubokręta krzyżakowego. Przykręcanie należy zacząć od nakrętki nasuwnej na wsporniku pierścienia z podłóżnym otworem.
22,5`` - TRUCK & BUS - Tył
Kołpaki do samochodów ciężarowych i autobusów 22,5” – przeznaczone do kół przednich.
- Przed zamontowaniem kołpaka należy zdjąć zbędne pokrywy, dokładnie oczyścić wewnętrzną część felgi.
- Na stalowy pierścień rozprężny A nałożyć nakrętki nasuwne B na wsporniki pierścienia F (fot.1) – wypustką skierowaną w dół (fot.2).
- Zamocować nakrętki C na gwincie śruby regulacyjnej D.
- Śrubę regulacyjną usadowić na końcach pierścienia rozprężnego (fot.3), następnie całość umieścić w feldze (fot.4) tak aby wsporniki skierowane były na zewnątrz felgi (fot.5).
- Dokręcić nakrętkę C na śrubie regulacyjnej kluczem nastawnym lub płaskim (rozmiar 10mm) do momentu całkowitego zablokowania pierścienia , skontrować drugą nakrętką C.
- Przyłożyć kołpak otworami do nakrętek nasuwnych znajdujących się na pierścieniu A
- Przykręcić kołpak, dokręcać śruby E (wraz z metalowymi podkładkami) po przeciwległych stronach przy pomocy śrubokręta krzyżakowego. Przykręcanie należy zacząć od nakrętki nasuwnej na wsporniku pierścienia z podłóżnym otworem.
/li>
Instrukcje wideo
Zachęcamy także Państwa do obejrzenia przygotowanych przez nas instrukcji wideo, w których nasi specjaliści pokazują jak poprawnie i bezpiecznie zamontować kołpak do obręczy felgi w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych.